czwartek, 30 stycznia 2014

" Żyć w krwawej pustce" cz 5

Przód, tył, przód tył, przód, tył. Coo ? Jasno, za jasno, nic nie widzę. Przód, tył, przód, tył, góra, dół.
-Magda. - Co to za dźwięk ? Ktoś się ze mnie śmieje ? - Magda, przyniosłam ci lekarstwa przypisane od pana doktora.- jak krzyknę może zostawi mnie w spokoju i nie będzie się śmiać. 
-NIE ŚMIEJ SIĘ ZE MNIE ! PRZESTAŃ ! IDŹ STĄD KROWO !
-Magda przestań to ja twoja mama przecież byłam tu chwile temu i rozmawiałaś ze mną normalnie.
Czemu ta krowa się ze mnie śmieje ? O co jej chodzi? Piękna istoto halo ? Halo? Halooo!! Zostawiłaś mnie i teraz się ze mnie śmieją,  proszę cię wróć. Tu jest tak strasznie jasno. Bolą mnie oczy. 
-Magda weź to lekarstwo. - Co to? O  co chodzi ? 
BUUUUUUUUM !
Jaki przyjemy dźwięk.
BUUUUUUM !
Jak ładnie.
BUUUUUUUM!
Nagle zrobiło się przyjemnie ciemno. Jak miło. Teraz mogę się huśtać. Przód, tył, góra dół, góra, przód, tył.
BUUUUUM!
-Boże.- usłyszałam. Teraz się krowa ze mnie nie śmieje.Zaczęła śpiewać. Piękny dźwięk. 
-Śpiewaj dalej. Śpiewaj, bo to jest takie piękne. Ooooh  światełka- przede mną leciały w powietrze
czerwone światełka.
BUUUUUUM!
-Boże to wychodzi. Kochanie ! - krowa sobie poszła a ja dalej patrzyłam na te światełka.
BUUUUM!
To ja.
Ooooch ten dźwięk.
BUUUUUM!
-To ty prawda?
To ja
BUUUM!
-Ojejejej jak się cieszę. Gdzie jesteś  piękna postacio ?
To ja.
BUUUUUM!
-Wiem że to ty, ale gdzie jesteś?
Wychodzę.
BUUUUM!
-Ale ja cię nie widzę. Gdzie jesteś?
-Przed tobą, w tobie i poza tobą.
BUUUUUM!
-Nie rozumiem ?  Ja widzę tylko czerwone strzelające światełka, ciebie nie widzę. Jak wyglądasz?
Nagle do pokoju weszła krowa z jakimś brzydkim, łysym bykiem. Byk trzymał jakieś piękne narzędzie. Miało drewniany trzon a na początku była do niego przytwierdzona ostra płytka zakończona półkolem.
BUUUUM!
-Kiedy i gdzie mam walnąć?
-Wtedy kiedy to coś wyjdzie na razie się odsuń jej krew może być niebezpieczna.
O czym oni mówią. Głupie zwierzęta znowu zaczynają się ze mnie śmiać.
BUUUUUM!
Już niedługo się spotkamy.
-Szybciej. Proszę, szybciej. Oni się ze mnie śmieją.
BUUUUUM!

BUUUUM! 

BUUUM!

BUUUM!

BUUUM! 


2 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam ten nastrój panujący w twoich opowiadaniach! Ciekawa jestem, kim jest ta piękna istota! Pisz, pisz dalej, nie przeszkadzam i wenę ślę Pocztą Polską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do Liebster Award! Więcej informacji na http://moje-dziwne-historie.blogspot.com/2014/08/liebster-award.html

      Usuń